مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 20 بهمن 1395 ساعت 13:202017-02-08بين الملل

هم زمان با فرمان ممنوعیت ترامپ "جورکش" راهی آمریکا شد


سخنگوی وزارت امورخارجه اظهار کرد: براساس پیگیری های وزارت امور خارجه ، سهیلا جورکش توانست جهت ادامه درمان، ویزای سفر به آمریکا را دریافت کند.

- هم زمان با فرمان ممنوعیت ترامپ "جورکش" راهی آمریکا شد سخنگوی وزارت امورخارجه اظهار کرد: براساس پیگیری های وزارت امور خارجه ، سهیلا جورکش توانست جهت ادامه درمان، ویزای سفر به آمریکا را دریافت کند.

بهرام قاسمی در گفت وگو با ایسنا، با تأیید اخبار منتشر شده در ارتباط با دریافت ویزا از سوی سهیلا جورکش قربانی اسیدپاشی اصفهان برای سفر به آمریکا جهت درمان خود، گفت: در این ارتباط وزارت امور خارجه به دستور شخص آقای ظریف، پیگیری های زیادی را انجام داد و با سفارت سوییس در تهران نیز هماهنگی های لازم انجام شد و نهایتاً وی توانست در شرایطی که رییس جمهور آمریکا دستور ممنوعیت ورود ایرانیان به این کشور را صادر کرده ویزای سفر به آمریکا را جهت درمان خود دریافت کند.

سهیلا جورکش با پیگیری خبرنگار ایسنا و دستور وزیر خارجه در حال حاضر برای پرواز به بوستون آمریکا در دوبی حضور دارد.

با وجود لغو فرمان ترامپ مبنی بر ممنوعیت ورود اتباع هفت کشور مسلمان به آمریکا از سوی قاضی فدرال در ایالت واشنگتن، در حال حاضر تنها کسانی اجازه ورود به این کشور را دارند که ویزای آنها پیش از این فرمان صادر شده و یا دارای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هم زمان با فرمان ممنوعیت ترامپ "جورکش" راهی آمریکا شد

هم زمان با فرمان ممنوعیت ترامپ "جورکش" راهی آمریکا شد